Isnin, November 02, 2009

Kejohanan Dart (Singles) Tertutup MDJ 2009

Acara : Kejohanan Dart Singles Tertutup MDJ 2009
Tempat : Lobi Dewan Besar Kuala Klawang, Jelebu
Tarikh : 31 Oktober 2009

Akhirnya selesai jua game tersebut. Setelah sekian lama merancang, kini ianya menjadi kenyataan. Alhamdulillah. Walaupun penyertaan tidak menepati sasaran awal, iaitu hanya 10 orang daripada 24 orang MDJ Darters yang mengambil bahagian, ianya tetap berlangsung dengan jayanya dan penuh dengan semangat kesukanan yang tinggi.

Waktu mula pada awalnya dijangka pada jam 9 pagi akhirnya ditunda sehingga ke jam 11 pagi bagi memberi peluang untuk pemain hadir ke venue game. Setelah melihat kepada jumlah penyertaan yang tidak menepati sasaran, maka saya memutuskan untuk membuat perlawanan secara liga tanpa ada pusingan kalah-mati. Ini bagi memberi peluang sama rata kepada semua peserta ada hari itu untuk bermain sebanyak 9 game setiap orang.

Berikut merupakan keputusan penuh bagi game tersebut:

  1. Muhammad Ariff (MA)
  2. Rozaini (RB)
  3. Mohd Hizamy (MH)
  4. Shahrul Azwar (SA)
  5. Mohd Fauzi (MF)
  6. Mohd Johan Arifin (MJ)
  7. Shamsul Bahri (SB)
  8. Nurhanim (NH)
  9. Rosnan (46)
Dan 6 peserta teratas akan layak mewakili pasukan lelaki MDJ di Sukan Antara Jabatan-Jabatan Kerajaan N.Sembilan yang bakal dilangsungkan pada 13-15 November ini. Manakala NZ, NH berserta 4 lagi Darters wanita akan dipilih kelak bagi menggenapkan kuota 12 pemain bagi pasukan Dart.



Result akhir


Chalker pemalas!


Anem vs Ariff


Chalker pemalas!


Barangan yang bersepah-sepah


Serba hitam


Fauzi vs Sham

0 komen:

Catat Ulasan