Rabu, Januari 06, 2010

(YouTube) Anastasia Dobromyslova's famous victory

8 komen:

TheGreatOMEGA berkata...

nice darter.....
malu gak van lawan anastasia.heheheheheee...
aku pun penah gak lawan ngan pempuan, nsib baik dpt menang. kalau kalah, truk... hu hu...

TheGreatOMEGA berkata...

pakabo tuan rumah? HAPPY NEW YEAR/HIJRAH....
lame tk reply korg. baru ni kami ade wat perlawanan. tapi team OMEGA kalah di prngkat ke2... tapi tidak mengecewakan, rakan dpt highers check-out=127. dan bull check, dpt gak team ku hadiah. heheheeee....
Dan kami ade lagi perlawanan pd 30-31 Jan 2010(perlawanan pembukaan 2010).
Dan kidurong bin2lu kelab juga akan menganjurkan 1lagi perlawanan pada bulan Feb depan. tarikh belum tahu.
Buat darters semua, majulah kedepan dan terus maju demi sukan dart. moga sukan ini akan terus menempa nama diarena sukan malaysia. BINGO....!!!!!!

Hizamy berkata...

kaba baik omega..
ala, kalah ngan pompuan pon ape salahnye?
aku kt opis selalu je kalah, tp pastu titik ler balik. kene satu set, kite bagi 5-6 set..
sebenarnye, baik utk both side, laki & pompuan.
sebab tu aku xajar ladies main 301, bia die main 501, lawan lelaki. kite mental kene kuat lar. point kene laju, check kene ade. baru kompetetif.

TheGreatOMEGA berkata...

tu la pasal. terase panas gak telinge kalau kalah ngan pempuan ni... hehehehehe....kena plak kwn yg ampeh suke buli. kakakakakakahhhh...!!!

TheGreatOMEGA berkata...

aku tgh cari point/jarum dart sbnarnye ni. aku dh check kat imran, dh abis stok. msg ngan faizal, lansung tk pnah balas. aku nk cari jarum yg panjang dari biase org jual. benda tu ade, tapi payah nk jumpe. lau ade info, tlg maklum gak ngan aku.

TheGreatOMEGA berkata...

INFO;
SEORANG PESERTA DARI BINTULU TELAH DI PILIH UNTUK MEWAKILI MALAYSIA. MR NYIANG. PEKERJA PETRONAS.

Hizamy berkata...

point yg panjang? aku pon amik kat im gak.. :-P

TheGreatOMEGA berkata...

pjg lbih kurang 5cm,kalau dh msuk unicorn, pjg lbih kurang 4.5cm. dan ade gak yg pjg smpai 5.5cm.

Catat Ulasan