Rabu, September 02, 2009

(YouTube) Johor Darts Challenge 2009


Malaysia Dream Team vs Philipines Bullshooters

7 komen:

Unknown berkata...

camne imej darts nak bersih? cubala sponsor tu tukar jadi tongkat ali ke, kurma yusof taiyob ke?

Hizamy berkata...

haaaaaa, persoalan tuh. mane pegi company2 selain dari beer2 ni? nape proton, naza, perodua, beras faiza, power root, beras cap rambutan x amik peluang ni? sponsor utk sukan dart. mmmmmmmmmmm.

Unknown berkata...

dicadangkan topic kebaikan sukan darts untuk perkembangan individu dan juga kerja berpasukan. xde sponsors kerana masih ramai beranggapan darts permainan di pub shj, bukannya sukan dan tak tahu benefits by sporting darts hehe

Hizamy berkata...

gud idea. nnti akan diterbitkan satu topik utk kita perbincangkan dengan lebih serius & intelektual.

Johan berkata...

Nasib sukan dart ni sama la mcm sukan pool & snooker dulu. Pemikiran taboo masyarakat ketika tu mengatakan bahawa ia hanya sesuai utk dimainkan di pub-pub. Sponsor pun byk dtg dari syarikat arak, rokok & judi jee.. Tapi bila dah dipertandingkan secara rasmi dalam temasya sukan pemikiran dan pandangan masyarakat tu dah mula berubah sedikit demi sedikit. Bagi aku yang penting pendedahan. Rasanya ramai di kalangan masyarakat yg anggap sukan dart ni x glamer, x pro! Sedangkan kat luar negara sukan dart ni dah dijadikan sebagai satu profesion lak! Cuba korang bayangkan kalau at least sukan dart ni masuk dalam senarai acara SUKMA je pun cukupla buat permulaan ni. Rasanya mesti pandangan masyarakat akan dapat diubah sedikit sebanyak..

Hizamy berkata...

setuju dengan johan. mcm post aku Surat Untuk Semua tu, at least ada game yg perdana, yg ditonton oleh semua lapisan masyarakat. bukan takat darters2 je yg taw. no point. kat sekolah lagi boleh terapkan. aku kalo x keje kerajaan, rasenya sampai skang aku x taw ape itu sukan dart. gentle beb!

TheGreatOMEGA berkata...

aku setuju sgt... aku pun mcm ko gak. dlu mase aku keja ngan swasta, kenal dart tp tk minat. dapat keja baru(keja skrg la) dan d ajak oleh rakan2, baru aku tau ape 2 dart. kalau tak kopek kulit doyan mana tau isi dah masak atau belum? ye tak? hehehehehee... dan taun 2 jgak la aku join MAKSAK(baru main dah ade org ambik) hehehehehe...

Catat Ulasan